I never thought it would be like this

Why… but why…?

Jeg spør bare… Hvorfor kan vi ikke bare sidde stille og lave absolut ingenting? Vores totale zen-periode varede lige nøjagtig 8 dage her på Bali (nåede lige at uploade indlægget igår, så er den allerede gal igen). Totalt døgnflue, men jeg troede faktisk på det i øjeblikket. Måske det bare ikke rigtig er vores stil after all… Der er nemlig kommet et spændende projekt med i backpacken, når vi rammer Australien i morgen.

image

Mens jeg har arbejdet på min tan på en liggestol og overvåget troldeungerne få svømmehud mellem tæerne, har John netop afsluttet sit kald med CEO’en for et af de største turistbrands i Australien, New Zealand og USA, Jucy. Vi har fået den ide, at vi kan hjælpe dem med en analyse af kundeoplevelsen mod at de stiller bil og bens til rådighed. Det syntes de er en super ide og dækker nu vores kørsel de næste to måneder (ikke helt dårligt for budgettet og et super spændende projekt). Så nu skal vi til at spænde hjelmen og finde notesbogen frem (mon vi kan få sparket de søvnige hjerneceller i gang igen?? De er ellers sat på stand by frem til foråret).

Vi skal i gang med at lave analyse af oplevelsen som kunde hos Jucy, når man lejer en autocamper. Det der på nydansk hedder Customer Experience Management, og jeg har virkelig svært ved at skjule min begejstring over projektet. Vi skal præsentere vores resultater for hele den globale ledergruppe i Auckland til december (og så skal der shoppes, for vi har absolut intet tøj uden pletter eller solafblegninger, og slet ikke noget der er et direktionsmøde værdigt). Jeg tvivler på, at bermudashorts og wife-beater går an. Jeg glæder mig helt vildt (måske ikke lige til præsentationen, den får John lov at drible med, så kan jeg holde troldeungerne i snor imens) men til at se så indgående på et brand og vores oplevelse med det. Først for Australien og bagefter for det New Zelandske marked. Det blir for fedt!

Kundeoplevelser er en af de ting, som vi (totaltskadede som vi er) slet ikke kan lade være med at tale om, når vi køber noget. Hvordan var oplevelsen med brandet, hvad kan de optimere, og ku man ikke også gøre sådan eller sådan… Vi har (sjovt nok) altid en holdning og ideer til, hvad der kan gøres bedre og elsker at få en oplevelse, hvor alle ting er gennemtænkt til mindste detalje. Hvor der er tænkt over hver eneste kontaktpunkt med kunden, og hvor de har tilsat det lille ekstra, som virkelig overrasker og gør hele oplevelsen så meget bedre.

Det skal vi hjælpe Jucy med, som en lille sidegeschäft mens vi cruiser rundt de næste par måneder down under.

Stay tuned…

Følg vores rejse på Facebook og Instagram The_Getaway_Blog

1

  • janne

    Selvfølgelig skal I da det Det glæder vi os til at følgeKnus til jer alle fire!

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv et svar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

I never thought it would be like this